Sista dagen på nordvik :(

hej hej. Idag så var jag och evelina ute med grisarna mathilda och oscar :3 Det var kul.Och sen efter maten så spelade jag,evelina och 3 kompisar till henne ett spel som heter cluedo och där så ska man lösa mysterier :3 och då vann en av evelinas kompisar :) och nu så spelar nån låtar med nicke o nilla högt.och ibland så kan man höra evelina sjunga :D iallafall så kommer jag hem imorron typ vid halv 1 tiden kanske :/ jag är lite osäker på den fronten xD men jag kommer att sakna alla djur och evelinas alla kompisar ;( Juste! Idag så kom det 2 nya hästar :) Mr sandman och felix <3 och folk ska få rida på dom imorron redan :o Är inte det lite väll tidigt? Det tycker jag. Men nu ska jag väll ta och sitta vid datorn och sen ska jag gå ut i korridoren och se vad alla håller på med :) jamen,Chao! <3 PUSS O KRAM!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0